tiistai 22. huhtikuuta 2014

Pojat - 22.4 [päivitys]

Niall nähtiin tänään Madridissa, jossa hän kävi katsomasssa Mestarien liigan semifinaaliottelun.









Lisää kuvia:

Liam nähtiin Los Angelesissa. Mitään tarkkaa tietoa siitä, milloin Liam on lentänyt Yhdysvaltoihin ei ole, mutta luultavasti hän on lentänyt sinne eilen.


Lisää kuvia:

Harry nähtiin moottoripyöräajellulla Beverly Hillsissä.




Lisää kuvia:

Zaynista ja Louisista ei ole ollut havaintoja, mutta luultavasti he ovat edelleen Iso-Britanniassa.

x/x/x/x/x/x/x

19 kommenttia:

  1. Ihanat <3

    Hello: Eiks joihinkin poikien keikoille niitä VIP-lippuja tai mitä onkaan,ni mitä siihen niinku sisältyy vai kuuluuks siihen vaan se keikka?
    Kiitti etukäteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noita VIP-paketteja on kolmenlaisia (riippuu vähän maasta, mutta yleensä tarjolla 2-3 VIP-pakettia):

      "WHERE WE ARE" (HOT TICKET) TOUR PACKAGE
      - Istumapaikka korkeimmasta hintaluokasta
      - Lahja, joka liittyy jollain tavalla WWA-kiertueeseen
      - VIP-laminaatti muistoksi kiertueesta

      "ROCK ME" (EARLY ENTRY) TOUR PACKAGE
      - Seisomapaikka, joko punaisesta tai sinisestä lohkosta
      - Aikaisempi sisäänpääsy
      - Lahja, joka liittyy jollain tavalla WWA-kiertueeseen
      - VIP-laminaatti muistoksi kiertueesta

      "LIVE WHILE WE'RE YOUNG" (VIP PARTY) PACKAGE
      - Istumapaikka korkeimmasta hintaluokasta
      - VIP sisäänkäynti
      - VIP laminaatti
      - VIP lahja
      - VIP juhla (ruoka yms.)

      Poista
  2. Miks siellä missä niall on, on poliisi?

    VastaaPoista
  3. Onko jotku tulossa ruotsin keikoille?? Ite oon menossa 14.6 ja paikat mulla ja mun kaverilla sektion red:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En,koska vanhemmat ja meillä on tuollon 14.6. teatteri,joka on niin ärsyttävää. Me oltais harkittu sitä ruotsiin menoo,jos ei olis sitä teatterii.

      Poista
    2. oon menossa 14.6 ja mulla on early entry lippu :D

      Poista
    3. mä oon kans menossa 14.6. ja sektion red myös! aateltiin ottaa suomen liput mukaa:DD

      Poista
    4. Mä oon menossa 13.6 :)♥

      Poista
  4. Millon se kiertue alkaa ja mistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiertue alkaa huomenna Columbiasta :)

      Poista
    2. Kiertue alkaa huomenna eli 25.4.,mut en muista mistä se alkaa

      Poista
    3. Ano 8.48 just sanottii et Kolumbiasta alkaa ni et tiiä mistä alkaaXDXDXDDD Bogota on se kaupunki

      Poista
    4. Huomasin vasta ton anon 8.37:n kommentin,kun olin julkassu ton omani.

      Poista
  5. Onko Niall seurustellu joskus jonkun Amy Greenin kanssa?

    VastaaPoista