torstai 30. tammikuuta 2014

One Direction - Midnight Memories (Teaser 2)

17 kommenttia:

  1. Ää ihana Harry ja Niall ❤️ en malta kyl oottaa tuota!!

    VastaaPoista
  2. xDDD naurukuolema!!! Louisin ilme tos alus ja sit Harry!! oh god!
    oispa jo perjantai!!!
    ja if anybody cares... täs on linkki mun fanfic blogiin :3
    http://my-own-story-of-one-direction.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Linkki ei toimi kommentis...

      Poista
    2. Kopio se linkki, ni pääset kattoo :)

      Poista
  3. Ää,en jaksa oottaa! Huomiseen on liian pitkä aika!
    Kuinka moni teistä aikoo laskee tunteja huomenna siihen,et kuinka monta tuntia musiikkivideon julkasuun on?
    Ite aijon laskee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä lasken tunteja, minuutteja, sekuntteja... EN JAKSA VENAA ENÄÄ!!!! :D

      Poista
    2. Huomenna koulussa oon varmaan silleen,etten pysty kauheesti keskittyy tunneilla ja kelloa koko ajan katsoen!

      Poista
    3. ääh en jaksa oottaa, koulussa lasken tunteja ja minuutteja D: mutta perkl ku oon kuudelta juhlimassa kaverin synttäreitä, ja leffa alkaa kuudelta XD fuck miten mä nään sen XD

      Poista
    4. Määki lasken koko ajan ja kiljun koulus <3

      Poista
    5. No mulla on juuri sillon kuudelt reenit et kiva ääääääää

      Poista
    6. Mä oon ihan kotona vaan,niin pääsen heti kattoon sen. Oispa oikeesti huominen!

      Poista
    7. Apuaaa, en jaksa oottaa!!❤❤

      Poista
  4. Ihanat pikkupapparaiset<3

    VastaaPoista
  5. Ois kiva,et meillä Directionereilla ois tänään vapaa päivä,ni saatais ihan rauhas laskee tunteja ja fiilistellä iltaa!

    VastaaPoista
  6. Ei nyt liity tähän, mutta mulla olis kiinnostusta suomentaa niitä viimesiä biisejä, joissa ei vielä oo suomennoksia, niin mihin voisin niitä lähettää? Jos haluutte siis :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on niihiin kaikkiin jo suomentajat ja luultavasti suomennokset, mutta virallisen ylläpitäjän kiireistä johtuen ne eivät ole vielä tänne blogin puolelle päätyneet :)

      Poista