sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Liam ja Harry - 11.1 + muuta asiaa

Hieman asiaa postaustahdista.
 Eli mulla on nyt keväällä edessä 5 ylioppilaskirjoitukset, joten kaikki ylimääräinen aika menee lukemiseen. 
En usko, että noi kirjotukset mitenkään suuresti vaikuttaa mun normaalin postaustahtiin, mutta esim. suomennosten teko jää vähemmälle (luultavasti en tee niitä nyt tällä hetkellä ollenkaan)
Toki, jos haluatte auttaa noissa haastatteluiden suomennoksissa niin ottakaa yhteyttä mun sähköpostiin: zacvane95@hotmail.com 

Eli luultavasti mitään suurta muutosta postautahtiin ei ole tulossa, ilmotellen kyllä etukäteen, jos on tulossa jotain suurempaa taukoa mun osalta. Päätin nyt kuitenkin ilmoittaa, että tekin siitä tiedätte. Toivottavasti myös ymmärrätte, että esim. joidenki kysymysten vastaamiseen saattaa mennä normaalia kauemmin :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Liam nähtiin eilen Funky Buddhassa Sophian ja ystäviensä kanssa. Ennen Funky Buddhaa Liam ystävineen nähtiin Zaynin syntymäpäiväjuhlissa, jotka Zayn järjesti kotonaan. Kaksi viimeisintä kuvaa on otettu Liamin asunnolta.








Harry puolestaan nähtiin Los Angelesissa. 
Harry on hommanut Yhdysvalloissa ollessaan tatuoinnin vasempaan ranteeseensa (peittotatuointi edelliselle "I can't change" -tatuoinnille), jonka näette alla olevasta kuvasta.


x/x/x/x/x

61 kommenttia:

  1. Oh.. Well, now he can change :))

    VastaaPoista
  2. Mitä kaikkii aineita kirjotat, Hello? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äidinkielen, pitkän englannin ja matematiikan, biologian ja kemian :)

      Poista
    2. Kiitti vastauksesta, olen joo utelias ku alotin lukion syksyllä :)

      Poista
    3. Mäki kirjotan matikan, bilsan, enkun ja äikän (+espanja). Ootko Hello jo lukenu kovasti? Ite en ja rupee vähä toi tekstitaito hirvittävällä vauhdilla lähestyy:/ xD

      Poista
    4. En oo lukenu mitenkään kovasti. Kaikista eniten panostan tohon biologiaan, ku toi on ainoa tollanen kunnon lukuaine. En äidinkieleen ja englantiin mitenkään suuresti panosta, koska ne on kuitenki mennyt lukiossa kaikkein parhaiten. Huomenna olis kyllä tarkotus alottaa ihan kunnolla lukemaan noihin kokeisiin :)

      Poista
  3. Ihanat Liam ja Harry ♥

    VastaaPoista
  4. Onnee kirjotuksiin:-)

    VastaaPoista
  5. Aww Niallila on tommonen samanlainen takki :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onki :* rakastan tota takkia!!!

      Poista
  6. awwws pojat :3 ja onnee kirjotuksiin!!! :)

    VastaaPoista
  7. Oon vähän utelias,mut minkä ikäsiä directionereita te ootte? Ite oon 13v. ja täytän tänä vuonna 14v.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon 13 ja täytän 14 kesällä :)

      Poista
    2. Oon 11 täytän tänä vuonna 12v. :)

      Poista
    3. Oon 12 ja täytän tänä vuonna 13. (: Ja Harry ja Niall on mun lemppareitaaa!<33

      Poista
    4. Oon 12, mutta täytän huhtikuussa 13:)

      Poista
    5. 11 mut täytän elokuus 12 niall ja harry on ihanii<3

      Poista
    6. Parin kuukauden päästä 13 :)

      Poista
    7. Parin kuukauden päästä 13 :)

      Poista
    8. 15 täytän tänä vuonna 16

      Poista
    9. 15 mut 11pv ni 16

      Poista
    10. 15 mut täytän tos helmikuus 16 :)

      Poista
    11. Oon 12 mut täytän tänä vuonna 13 (:

      Poista
    12. 15 ja tänä vuon 16!

      Poista
    13. 13, lokakuussa 14

      Poista
    14. 16, syksyllä 17

      Poista
    15. kahden päivän päästä oonki jo....12w!!!!

      Poista
    16. tänä vuonna täytän 18v (:

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Joo sori tää piti tulla tohon kuinka vanhoja olette... kysymykseenXD

      Poista
  9. Onne hello kirjotuksiin ja pieni tauko ei haittaa ja arvostan tosi paljon sitä että jaksat pitää näin ihanaa blogia:)
    Mun mielest liam näyttää vähän silt et ois juonu vähä...ei millään pagalla liamille mut musta se on vähän sen näköneXD

    VastaaPoista
  10. Onnea sulle kirjotuksiin! Mitkä kaikki kirjotat? Kirjotaks jtn nuitten 5lisäks, mitkä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Oon kirjottanut syksyllä ruotsin ja nyt keväällä kirjotan sitte pitkän enkun ja matikan, äikän, biologian ja kemian :)

      Poista
  11. Hello: Oletko itse ollut poikien keikalla?
    Ja paljonko yleensä ne keikkaliput maksaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole ollut, mutta menen kesällä heidän ruotsin keikalle. Liput ovat yleensä 50-60€ ylöspäin :)

      Poista
    2. Meetkö 13 vai 14 päivä?
      Entä mihin paikoille?

      Poista
    3. Meen 14 päivä ja mulla on istumapaikka lohkossa 229 :)

      Poista
  12. hei onnee kirjotuksii;) ja mää kans oon menos ruotsin keikalle sillo 13 päivä!<3 en malta oottaaa<3<3 tasan 150 pv.

    VastaaPoista
  13. Ärsyttävää,kun kaikki muut pääsee poikien keikalle ja minä en:-(
    Haluisin edes päästä jollekin keikalle ja se yks keikka täyttäis mun unelman.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki haluaisin poikie keikalle, mut en pääse:( Jos pojat tulee suomeen keikalle nii hankin liput sinne

      Poista
    2. Jos pojat tulee suomeen mun on pakko päästä! Siltikin jos vanhemmat sanoo ei,ni on pakko päästä!

      Poista
  14. Mitä Liam teki siellä korkealla yhdessä kuvassa ei ollut ollenkaan kaidetta!:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli siinä kaide jos katto tarkasti!!!!!ja ite oon 13 täytin tänä vuonna

      Poista
  15. Liam on pikku muruni :3 I love you

    VastaaPoista
  16. Mitä ootte muuten mieltä tos Harryn uudest tatuoinnista?

    VastaaPoista
  17. Harryn ilme tos kuvas♥ XD

    VastaaPoista