sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Harry 16.1 ja 18.1

Muutama uus kuva Harrysta torstailta, jolloin hän vietti aikaa Alexa Chungin ja Pixie Geldofin kanssa, Los Angelesissa. 

Kuten kahdesta ensimmäisestä kuvasta näkyy, Harry on ottanut jälleen uusia tatuointeja vasempaan käteensä. Things I Can't -tatuointi on peitetty Raamatulla ja täysin uutena tatuointina on Silver Spoon -tatuointi kyynerpään kohdalla.

Alla olevasta linkistä näkee vähän paremmin nuo uudet tatuoinnit:







Harry nähtiin eilen Wish I Was Here -elokuvan ensi-illassa, Utahissa.








x

40 kommenttia:

  1. Ei pahalla,mut Harry on tainnut jäädä koukkuun tatuointeihin,mut komee se silti on!

    VastaaPoista
  2. ihana harry<3<3<3<3<3<3<3

    VastaaPoista
  3. Hazza ♥ oliko 1D walkis kivaa?:) Ite en päässy :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en päässy:(

      Poista
    2. En päässyt,koska asun liian kaukana:-(

      Poista
    3. Mäkää en päässy ku olin kipeenä:-(

      Poista
  4. Onko teillä 1D paitoja? Itselläni ei ole,mutta "metsästän" niitä. Oon löytäny muutamia paitoja,mut ne on mulle liian pieniä. Kertokaa mulle kauppoja josta ootte ostanu niitä. Kiitos jo etukäteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on h&m yks paita

      Poista
    2. Mulla on yks h&m: än paita ja yks kappahlin

      Poista
    3. Mulla on, mut se on ostettu Lontoosta:D Sain myö1D sielt kalenterin, kirjan ja Lou julisteen.

      Poista
  5. no kapphal ja h&m niist oon ite nähny c:

    VastaaPoista
  6. ja nyt tulee paljon kysymyksiä soriXD siis 1,ketkä on teijän kaikkien lempparit 1Dstä?
    2, minkä ikäsii directionereita ootte?
    3, ootteks koskaa ollu tai ootteks menossa poikien keikalle/lla
    joskus?
    4,onks teistä oikein jos tykkää kaikis muist 1Dn pojista paitsi yhestä,mun mielest väärin!
    5,kiitti jos jaksatte vastata näihi kaikkii:*! ja kiitti iha mielettömästi blogin pitäjille<3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täs vastauksii :D
      1. en mielellään laita poikia järjestykseen koska kaikki on nii ihania mut jos nyt pakko joku sanoo nii vrm zayn♥♥
      2. oon -99/14v
      3. en oo ollu, ja oottelen et tulisivat suomeen meinaa en pääse ruotsii tai minnekkää muualle :/
      4. ja emmä tiiä, ei se kauheen kivaa oo :/ mut jokasen oma asia..

      Poista
    2. 1. Harry 2. 12v 3,en oo mut unelmana ois päästä:) 4. Mun mielest ehottomasti väärin:(

      Poista
    3. 1, en oikee osaa sanoo mut ehk harry
      2,-98, 15 v.
      3, en oo :/
      4, no siis mun mielest kaikki saa ite päättää mut ei se oo kauheen kivaa jos tykkää kaikist paitsi yhest :S

      Poista
    4. 1. liian vaikee :3
      2. 14
      3. en oo keikalle päässy vielä mutta unelma ois :3 mutta oon tavannu yhen pojista :3
      4. ääh tää on paha :/ eihän se nyt mitenkään silleen väärin oo, mutta jos sitä yhtä oikein vihaa nii ei se kyllä mua hymyilytä D:

      Poista
    5. 1.liian vaikeeta mut jos tästä nyt ois pakko sanoo jotaki nii Luis
      2.en haluis kertoo jätän väliin
      3.en oo meen jos ne tulis suomeen
      4.mun mielestä sillon ei oo oikee directioner

      Poista
    6. 1. No mun lemppar on Niall, mutta mä en kuitenkaan pistä mitenkään järjestykseen niitä, koska ne kaikki on ihania. :)

      2. Olen 11v.

      3. En ole ollu poikien keikalla ja en varmaan ole menossakaan poikien keikalle, koska en pääsis. Haluaisin kyllä tosi paljon. :)

      4. No musta se ei ole oikee fani, jos tykkää kaikista muista paitsi yhestä. ;(

      Poista
    7. No
      1.Niall
      2.16
      3.en :'(
      4.oon kamala tiedän sanomattakin mutta en oo oikeen koskaan tykääny Harrystä. En tiä miks? Oon kamala

      Poista
    8. 1. Kaikki. Vaikee valita yhtä.
      2. 15 täytän tänä vuonna 16
      3. En, mutta haluaisin.
      4. Väärin.

      Poista
    9. 1. Kaikki ihania mutta Niall.

      2. 13/00

      3. En ole ollut aiemmin , mutta olen menossa 14.6.2014 Tukholmaan keikalle.

      4. Väärin.

      Poista
    10. 1. Kaikki ne on ihanii, mut Lou on silti mun lemppari

      2. -

      3. En oo, enkä pääse:(

      4. Väärin

      Poista
    11. 1. Louis<3
      2.11w (vast)
      3. En, mut haluisin (onneks on sukulaisii Englannissa, nii on mahiksii joskus:) )
      4. Ei oo kiva...

      Poista
    12. 1. Harry ♥
      2. 12 täytän ihan pian 13
      3. En :"( Toivon et pojat tulis suomeen!
      4. Todella väärin

      Poista
  7. 1. Kaikki pojat on mun lemppareita:-)
    2. Mä oon 13 v.,mut täytän maaliskuussa 14 v.
    3. En ole ollut poikien keikalla enkä ole menossa,koska vanhemmat
    4. Mun mielestä se on väärin ja epäreilua

    Tossa mun vastaukset:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun vastaukset piti tulla tohon ylös,mut eipä tullukaan!

      Poista
  8. 1,mun lemppari on harry,mut kaikki on mulle yhtä tärkeitä<3
    2,mää oon -99 ja oon 15(:
    3,oon menos ruotsin keikalle ja jos ne tulee suomee nii sit yritän päästä sinnec:
    4,mun mielestä ei todellakaa oo aito directioner jos ei tykkää yhestä pojasta ja muist tykkää<3 mun mielesä se vaan on väärin jokaista poikaa pitäs kunnioittaa ja ihailla periaattees iha yhtä paljon,ei toki oo pakko mut silti mun mielest ois väärin jättää yks pois D::

    VastaaPoista
  9. "MÄÄRITELKÄÄ AITO DIRECTIONER" miten te kertoisitte tai kuvailisitte sen?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maan asukki jonka hymyileen saa 1D

      Poista
    2. Samaa mieltä! :D

      Poista
    3. Mun mielest kaikki directionerit on "aitoja directionereitä"

      Poista
    4. Mä hymyilen niinku jokaselle poikien kuville:-)

      Poista
  10. Musta itestä tuntuis tosi pahalta,jos ei tykkääis yhestä pojasta ja muista tykkää. Se ois tosi väärin!

    VastaaPoista
  11. 1. Kaikki on ihania mutta zayn on lemppari
    2.oon 00 \ 13
    3.oon menossa tukholmaan 13.6.14
    4. Saa tykätä mistä haluaa mut ei se ois kovin kivaa

    VastaaPoista
  12. Onko Niall muute Lontoossa?:)

    VastaaPoista
  13. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista