torstai 5. joulukuuta 2013

Pojat - 4.12.2013

Kuvia pojista kun he saapuivat ja poistuivat Saturday Night Live -ohjelman harjoituksista. Harrya ei harjoituksissa nähty, sillä hän on sairas ja lääkäri määräsi hänelle lepoa.

1D Walk Finland järjestetään 18.1.2014. Alla olevasta linkistä saatte lisätietoja asiasta. Osoittakaa mahdolliset kysymykset ton kävelyn järjestäjille, koska mulla ei ole asiasta enempää tietoa.

https://www.facebook.com/1dFlashMobFinland
https://www.facebook.com/events/610353445693167/610353679026477















x/x

31 kommenttia:

  1. Oonko ainut joka ei tykkää tosta Zaynin uudesta lookista? D: Toi liian pitkä parta ja siili??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustkaa toi zaynin look ei oo enää söpö...ennen sil oli kivoi vaatteit söpöt ylöskorotetut hiukset ja ei partaa<3
      Nyt sil on tollane siili (haluisin nähä kuvan ilman snäpärii) ja karsee parta ja tummii synkkii vaatteit ja en tarkota täl klmmentil etten tykkäis zaynist mut mä en vaa tykkää nyt sen lookist yhtää...:(

      Poista
    2. Mun mielest noi hiukset on iha ok (vanhat tosin paaaljoon paremmat) , mut en tykkää tost parrast :( semmone mikä sil enne oli ni olis hyvä, mut ei noi pitkää :( ja sama, mäki tykkään edelleenki zaynist vaik ei iha nii komee/söpö enää ookkaa <3 :(

      Poista
    3. Ettekö tajuu et pojat kasvaa? Ette varmaa itekää näytä samalta ku 3 vuotta sitte. Must Zayn on ihanan näkönen Ja ei ehkä sii 'söötti' ku enne mut sitäki hotimpi :)

      Poista
    4. Samaa mieltä :)

      Poista
    5. Musta Zayn on iha sairaan hyvännäköne nyt dx <3 nii ei ehkä silleen "söpö" mut se on hot ;*

      Poista
    6. Tottakai poikien look muuttuu :) Omast mielestäni Zayn on nyt tosi håt ;)

      Poista
  2. Toi siili ihan kiva mut parta on wayy too long D::

    VastaaPoista
  3. Ihana paita Zaynillä ja toi Louisin takki<333

    VastaaPoista
  4. Mä oon huomannu oikeesti, että Zayn on aika laiha :0 ku mun isoveliki sano, että "ompa Zayn laiha" :| mut voi raukka Harry toivottavasti harry paranee pian! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis zaynillahan on ollu syömishäiriö ,mut nyt mää on ainakki huolissani niallista sillä Se on laihtunnu iha sikana ja vaikka Se on muutenki tosi laiha ruumiin rakenteeltaan,ja en enää oo pitkää aikaa nähny sen hymyilevän fanien kuvissa:(((

      Poista
    2. Ensinnäkin zaynillä ei ole ollut syömis häiriötä

      Poista
    3. ensinnäkin älkää uskoko kaikkee mitä kuulette
      toiseksi syömishäiriö on yhdyssana

      Poista
    4. Ensinnäkin ,zaynilla on kyllä ollut painonsa kanssa ongelmia

      Poista
    5. Ensinnäkin Zaynillä ei ole ollut syömishäiriötä niinkun joku tuolla sanoikin, ja hoikassa kunnossa se on aina ollut. Rauhottukaa jumalauta, 90% juorusivustojen uutisista on huomiohuoraamista, ei kannata uskoo kaikkee

      Poista
  5. Tää ei nyt liity mitenkään noihin edellisiin, mutta voisko joku suositella/vinkata mulle jotai fanfictionii? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://onedirectionfanficsbyfighter.blogspot.fi/2013/11/fanfic-blogeja.html

      Mun blogissa on iso lista fanfic-blogeja, käy kattoo sieltä? :)

      Poista
    2. Mitä fanficii? Siis pojista Ja jostai tytöstä vai jostai pojista yhes? :) ite tiiän paljon larry ficeist :)

      Poista
    3. Kiitti :) joo iha mitkä vaa käy :)

      Poista
  6. 2 asiaa: mua pelottaa koska oon ihan samaa mieltä mun niall kullasta!!!! ja toinen: parane ihana harry!!!!!!<3

    VastaaPoista
  7. Parane pian Harryni <3
    Lohdutukseni näin yhtenä yönä olevani Harryn vaimo XD Toivottavast parin vuoden pääst totta <3

    VastaaPoista
  8. Näkeekö ton Saturday Night Live ohjelman jonkun linkin kautta suorana vai näkeekö sitä mistään suorana? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näkee varmaan suorana jostain, en oo vielä mistään katsonu noita linkkejä yms. Mutta ilmottelen noista sitten myöhemmin :)

      Poista
  9. Milloin noi midnight memoriesin biisien sanojen loput suomennokset laitetaan? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa sanoa, sillä mulla ei ole mitään tietoa niiden tämän hetkisestä tilanteesta. Pitää vain odotella :)

      Poista
  10. Siis mitä payzer tarkottaa,oon tyhmäxdxd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Payzer = Danielle Peazer ja Liam Payne. Sillonku nuo kaks vielä seurusteli niin niiden suhteesta puhuttiin nimellä Payzer, joka on siis saatu aikaan ku heidän sukunimiään on yhistelty :)

      Poista
  11. Se joka kommentoi siihe class of 92 ensi-ilta hommaan jotai elounorin todisramisrsta nii käy jooko kattoo mun kpmmentti :) laitoin sen ihan ystävällisessa mielessä ku haluun et ymmärrät Sun kaverii

    VastaaPoista
  12. Pojat on niin ihanii nois kuvis :)

    VastaaPoista
  13. Mä rakastan Zaynin uutta lookkia, wow
    Ja Liam, apua kuolen niin ihanaaa
    Pojathan kasvaa kokoajan, tuskin ne enää tahtoo pukeutua samanlaisiin vaatteisiin kuin aikaisemmin. Poikien tyyli on nyt jotain niin ihanaa, wow wow wow

    VastaaPoista