lauantai 14. joulukuuta 2013

Harry + haastattelu

Pojat palasivat eilen Italiasta Lontooseen. Harry nähtiin Lontoossa shoppailemassa.








x/x/x/x

Alla vielä Liamin ja Niallin haastattelu, joka tehtiin aiemmin tällä viikolla.



"
Niall: Rehellisesti sanottuna se oli kiertueemme parasta aikaa koska... En tiedä oletteko nähneet elokuvaamme, mutta Meksikolla on iso rooli siinä. 
Liam: Meksiko, Meksiko... 
Niall: Ja se oli myös ensimmäinen stadion -esiintymisemme joten.. Se oli mahtavaa. Reaktio jonka saamme Meksikossa on aivan mieletöntä, tykkäämme käydä siellä. 
Liam: Totta. Tuo kaikkin on totta. 





Niall: Tiedämme, että monet ihailevat meitä. On tärkeää... Se on selvästi iso vastuu mutta... Me koitamme olla omia itsejämme ja... Meidät kaikki kasvatettiin hyvin ja toivottavasti teemme hyvää työtä. 
Liam: Jos olet hyvä ihminen, olet hyvä ihminen. Sinä olet hyvä ihminen! 
Niall: Sinä olet hyvä ihminen. 
Liam: Kiitos Niall! Olen hyvä ihminen.






(Nainen puhuu Justin Bieberistä ja Niallin fanituksesta)




Niall: Kaikkea mitä Justin tekee, tullaan suurentelemaan. Hän on samanikäinen kuin mekin ja ymmärrän sen. Me vietämme paljon aikaa keskenämme ja meillä on toisemme, kun hän taas on tien päällä yksin. 
Liam: Niin. 
Niall: Niin. Hän on hyvä tyyppi. 
Liam: Hän joutuu käymään läpi paljon asioita. Asioita, joita muut parikymppiset pojat eivät joudu käymään läpi. Hänen työnsä on haastavaa, hän tulee tekemään virheitä. En halua vähätellä mitään mitä hän on tehnyt mutta... Ehkä hän tarvitsisi muutamia kavereita ympärileen.



Niall: Olen täällä. 





Niall: Hän (Harry) on melko alasti tuolla. Hänellä on tällainen repeämä farkuissa. Minä paikkaisin vaatteeni. 
Liam: Mielestäni minä olen aika edustava nuori mies.


Niall: Näillä kengillä minun olisi pitänyt voittaa. Olen tyyli-ikoni. 
Liam: Minä voittaisin puolipukeissa. Mitäs siihen sanotte, häh? 
Niall: Kaikki tietävät kuka Harry Styles on, tottakai hän sitten voittaakin jotain. 
Liam: Kuka on Harry Styles? 
Niall: Hän on bändissä kanssasi. 




Liam: Eräs tyttö kasvatti 90 senttiä pitkän parran. 
Niall: Mitä? 
Liam: En tiedä miten. En tiedä miksi. Mutta niin tapahtui. 
Niall: Ole nyt hiljaa! 





Niall ilmeisesti kiroilee espanjaksi. 





Liam: Hän puhuu kielillä joita en ymmärrä ja loukkaa minua, joten en vie tätä yhtään pidemmälle. 
Liam: Miksi hän kutsui minua? Miksi sinä kutsuit minua? 
Niall: Jotain... 
Liam: Tiedätkö mitä? Minä sanon sen englanniksi, olet todella surkea.


Niall: Hän sanoi tuon. Okei, olen pahoillani. Olen pahoillani. 





Niall: Halusimme esittää suuret kiitokset tuestanne ja... Itseasiassa Liam katselee juuri albumia, aivan kuin ei olisi nähnyt sitä aikaisemmin. Um... 
Liam: Tämä on kiva. Tämä on hyvää kamaa. 
Niall: Suuri kiitos tuestanne , nautimme kovasti tänne tulemisesta. Iso kiitos albuminne ostamisesta, jonka juuri tiputin lattialle. Uusi albumimme, Midnight Memories. Um... Tapaamme teidät pian, rakastamme teitä! 





Niall: Pentaneando. 
Liam: Pentaneando. Me olemme One Direction...


Niall: Hola! 
Liam: Hola! Me olemme One Direction ja tämä on Pentaneando. 
Mies kameran ulkopuolella (ilmeisesti poikien manageri): Olet idiootti. 
Liam: Menikö se väärin? 
Niall: Ventaneando? Hola! Me olemme One Direction ja sinä katsot Ventaneandoa. 
Liam: Mitä hän sanoi." 


Suuri kiitos suomennoksesta Saanalle!

15 kommenttia:

  1. Eikös ne oo nyt ranskassa tai ainakin oli siellä Italian jälkeen??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ovat Ranskassa. Menivät sinne tänään :)

      Poista
    2. Kui tossa sitten lukee että palasivat Lontooseen eilen??

      Poista
    3. Samaa mietin... ehkä tullu joku virhe vahingossa :-)

      Poista
    4. ne varmaa kävi kotona lontoos ja joutu sit tänää lähtee ranskaa

      Poista
    5. Pojat lensivät eilen Italiasta Lontooseen, viettivät päivän siellä ja lensivät vasta tänä aamuna Lontoosta Ranskaan ;)

      Poista
  2. Onks Niall sen ihme barbaran kans

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kummatkin ovat ainakin viimeisimpien tietojen mukaan kieltäneet suhteen, joten jos heidän sanoihinsa on uskominen niin ovat he vain hyviä ystäviä :)

      Poista
    2. Tää on aika tyhmä kysymys mut kuka on Barbara? :)

      Poista
    3. barbara palvin, joku malli.

      Poista
    4. Barbara Palvin on 20- vuotias unkarilainen malli/näyttelijä :)

      Poista
  3. Onks Harryllä viinipullo kädessä???

    VastaaPoista