perjantai 22. marraskuuta 2013

Hairstyle - Macy's presents "What's in Store?"

14 kommenttia:

  1. En löyä one direction-dianaa youtubesta ,haluisko joku laittaa linkin?oisin tosi kiitolline:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.youtube.com/watch?v=PNWfpAmGhns valitettavasti en parempi laatuisenpaa löytäny :/ äänen laatu on hiukan huonohko, mutta kyllä siitä selvää saa :)

      Poista
    2. Mää oon kyll saannu sellasen käsityksen et toi Diana ois jotenki vuotanu nettii,eli itse one directionin ei ois laittanut tuota youtubeen...

      Poista
  2. http://www.youtube.com/watch?v=llZOyrl0zSw eihän Hello vois mitenkään suomentaa tota? :) ku en tajuu yhtää, mistä tossa on kyse :D kestää siis vaan 1.45 :)

    VastaaPoista
  3. Joskus joku on sanonut täällä, että pojat olisivat käyttäneet huumeita. Mielestäni pojat ovat kuitenkin harvinaisen fiksuja maailman tunnetuimmiksi poppareiksi, enkä tuollaista voisi uskoa. Olen pojista saanut vahvan käsityksen, että heidän päihteiden käyttö on varsin hyvin hallinnassa, eivätkä huumeisiin ole koskeneet. Mitä mieltä Hello on tosta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhdysvalloissahan osa huumeista on salittuja ja sillon TMH- kiertueen aikoihin pojat vietti aikaa eräällä laivalla. Tuolta ilmestyi kuvia, jossa Liam, Zayn ja Louis poltti jotain joka ei ilmeisesti ollut tupakkaa, mutta se oli tosiaan vaan tuo yks kerta eli ei mitään jatkuvaa käyttöä tms. Lisäksi tota, oliko se tupakkaa vai jotain muuta, ei ole vahvistettu, joten voi hyvinkin olla, että kyseessä oli vaan tupakan polttoa :)

      Mutta samaa mieltä olen sun kans tuosta, että kyllä pojilla päihteiden käyttö on hallinnassa (:

      Poista
    2. Vaikka et nyt puhukaan Niallista niin sehän kuulemma alko itkee ku joku oli feikannu sen kuvan et se polttais tupakkaa, joten en Niallista usko. Ja joku toinen kuva mis muut polttaa, luultavasti tupakkaa ,niin on myös Niall muka polttamassa ,mut luulen et se vaan piti kättä suun edessä. Se oli aika sumee kuva.

      Poista
  4. http://www.blogcdn.com/www.cambio.com/media/2013/06/one-direction-smoking-miami-niall-horan-liam-payne.jpg Tossa olis yks kuva mitä mä oon ainakki ihmetelly ,et mitä ne oikei polttaa:/

    VastaaPoista
  5. Miten mä oon kuullu ton dianan jo monta viikkoo sitte? Onkse vuotanu nettii ilman poikien lupaa :( vai?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä mä ny oon ymmärtäny Nii onha Se,enkä kyllä vieläkää löyä one directionin itte laittamaa versioo mistää:(

      Poista
    2. On vuotanu ainaki mun mielestä,enkä vieläkään löydä oikeeta versiota:(

      Poista
    3. On vuotanut. Ja löydätte tuon One Directionin julkaseman Dianan vaan, jos olette itse albumin ennakkon tilanneet iTunesista :)

      Poista
  6. Jotkuhan on julkassu koko albumin youtubeen mut en aio kuunnella sitä ennen kun se ilmestyy virallisesti :)

    VastaaPoista