torstai 21. helmikuuta 2013

TIEDOTE: Blogin postaustahti

Halusin ilmoittaa teille lukijoille, että One Direction Suomi -blogin postaustahti saattaa hidastua seuraavan parin kuukauden ajaksi jonkin verran. Omaa tulevaisuuttani ajatellen minun on laitettava opiskelu ykkösprioriteetikseni ja luettava ylioppilaskirjoituksiin ja pääsykokeisiin tuona aikana. :) Sama pätee myös käännöksiin, sillä ne voivat pahimmillaan viedä todella paljon aikaa, mikä taas syö omaa opiskeluaikaani. Pyrin kuitenkin siihen, että päivitän blogia aina silloin, kun ehdin, ja toivon, että ymmärrätte. :D

Ps. Pahoittelut siitä, etten ole postannut ihan kaikkia kuvia yms., joita 18.-20.2. välillä on ilmestynyt, sillä olin tuona aikana poissa kotoa enkä totta puhuen ole itsekään täysin perillä, mitä on tarkalleen ottaen tapahtunut. :D

8 kommenttia:

  1. Mua ei haittaa :D mä voin ainakin ottaa ite tietoa asioista mutta täytyy kyllä sanoa että tämä on PARAS blogi mitä luen :D en välillä ees ymmärrä miten löydät noi kaikki jutut! Kiitos että ylipäätänsä teet tätä blogia!! Toivottavasti saat hyvät numerot ja opiskelu tuottaa tulosta :D

    VastaaPoista
  2. Kyllä me ymmärretään että sulla on nyt hiukan kiire:) onnea kokeisiin:)))))))

    VastaaPoista
  3. joo ei se mitää:) onnee kokeisii ja tsemppiä opiskeluun ylipäätään:D

    VastaaPoista
  4. Ei haittaa:)
    Ja onnea kokeisiin:D

    VastaaPoista
  5. Ei haittaa muakaan jja tää on paras blogi mitä luen :D

    VastaaPoista
  6. Mä oon miettinyt, et löytyykö 1D:n kappaleisiin ilmaisia pianonuotteja mistään? Tai onko olemassa/tulossa mitään nuottikirjaa?

    VastaaPoista
  7. Muakaa ei haittaa yhtää ja onnea kokeisiin :)) ja mustaki tää on paras blogi mitä luen!

    VastaaPoista