perjantai 14. joulukuuta 2012

Bring Me To 1D: From Cupcakes To Questions



Harry: Nyt on meidän aika olla fanien kyseltävänä.
Mies: Hei Brasilia! Tämä on Victorialta ja hän haluaa tietää: Millaista musiikkia tykkäätte laulaa suihkussa?
Harry: Minä laulan joskus Michael Jacksonia suihkussa.
Liam: Joo!
Harry: Who's Loving You -kappaletta.
Liam: Minä löydän itseni usein laulamassa Ed Sheeranin kappaleita suihkussa. Se oli hyvä eilen, todella hyvä.
Louis: Minun on liityttävä seuraasi. Laulan myös Ed Sheerania melko paljon suihkussa.
Niall: Minä myös itseasiassa.
Mies: Okei, kaikki täällä! Haluan teidän sulkevan silmänne ja kuvittelevan heidät suihkussa laulamassa. Sulkekaa silmänne. No niin, nyt meillä on mielikuva. Kiitos, Brasilia! Mahtava kysymys. No niin, Christina Meksikosta: Olette saavuttaneet niin paljon. Mitä muuta haluaisitte saavuttaa?
Niall: Minä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että se, mitä teimme eilen illalla, konsertoimme Madison Square Gardenilla, oli paras päivä ikinä.
Harry: Se juttu, kuten eilen, menee niin, että olet Madison Square Gardenissa ja esiinnyt, niin mikä muu voi päihittää sen? Ja ajattelee vain.. Sitä haluaa vain esiintyä uudestaan.
Mies: Mikä on sellainen asia, joka jäi teillä eilisestä mieleen? Kysyn yksilöllisesti. Yksi asia, joka jäi eilisestä keikasta mieleen. Niall?
Niall: Silloin, kun Louis alkoi kertomaan sitä juttua hänestä menossa katsomaan Ediä kuusi viikkoa sitten Doncasterissa ja sen näkeminen fanin näkökulmasta osui ja upposi minuun. Koska hänkin alkoi melkein itkeä.
Louis: Olin lähes tunteellinen.
Mies: Vetikö se sinut herkäksi, Louis?
Louis: Lyhyesti sanottuna, joo. Se on totta.
Mies: Harry, mikä sinulla jäi mieleen?
Harry: Kun käveli lavalle ja niitä valoja nostettiin vähän ylöspäin, pystyi näkemään kaikki siellä. Se näyttää vain niin uskomattomalta. Ja se, että perheitäkin näki seisomassa sivuilla, oli mahtavaa.
Mies: Liam?
Liam: Lavan etuosassa oli mies tyttärensä kanssa ja hänellä oli kalju kohta keskellä päätään, niin hän oli kirjoittanut siihen kaljuun kohtaan "1D". Se oli yksi minun suosikkihetkistäni.
Niall: Tuolla miehellä Brasiliasta oli kaksi lippua, kaksi Brasilian lippua.
Liam: Näimme hänet eilen.
Harry: Hän seisoi koko keikan ajan lippujen kanssa.
Mies: Mahtavaa! Zayn, onko mitään, mikä jäi mieleesi?
Zayn: On vaikea valita yksi merkittävä hetki, se oli vain mahtava kokemus. Se, että oli lavalla ja sai esiintyä teille, oli uskomatonta.
Mies: Oletteko nauttineet Q&A:stanne One Directionin kanssa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti