keskiviikko 17. lokakuuta 2012

La boîte à questions


Voitteko matkia fanienne huutoa?
Zayn: Louis, rakastan takapuoltasi!
Harry: Louis, näytä persettäsi!

Rakastan alusvaatteita! Joten kertokaa minulle... Millaiset teidän päällänne on tänään?
Louis: Minulla on Topmanit.
Niall: Minulla Karl Lagerfeldit.
Liam: Minulla on Polot!

Tiedättekö, kuka on Ranskan presidentti?
Niall(?): Öö, Jacques Chirac..
Louis: Kapteeni Jack Sparrow!

Tiedän teidän olevan hyviä voimistelussa! Voitteko yrittää tehdä jonkun stuntin tässä huoneessa?
Liam: Teimme stuntin, mutta ette voi nähdä sitä!

Ketä deittailisitte, jos olisitte tyttöjä?
Zayn: Niallia!

Kuinka olla todella provosoiva tässä huoneessa? Minulla on idea... Stripatkaa!
Liam: Lopettakaa!

Ihan vain huvin vuoksi, voisitteko laulaa Call Me Maybea?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti