lauantai 20. lokakuuta 2012

La Boîte à Questions (täysi versio)


Harry ja Zayn, voitteko näyttää meille tatuointinne?
Louis: Tatuoinnit esiin, pojat.

Tiedättekö, kuka on Ranskan presidentti?
Niall: Öö, Jacques Chirac..
Louis: Kapteeni Jack Sparrow!

Näyttäkää meille, kuinka nostaa lämpotilaa alle 30 sekunnissa! Aloittakaa!
Louis: Tässä on vedenkeitin. Laitan sen päälle. Se kuumenee, se kuumenee.
Zayn: Juoksen! Juoksen! Juoksen!
Louis: Se keittää vettä!
Liam: Hyvä luoja, että on kuuma!
Niall: Älä kokeile tätä kotona!
Louis: Alle 30 sekuntia? Sillä selvä!

Voitteko matkia fanienne huutoa?
Zayn: Louis, rakastan takapuoltasi!
Harry: Louis, näytä persettäsi!

Rakastan alusvaatteita! Joten kertokaa minulle... Millaiset teidän päällänne on tänään?
Louis: Minulla on Topman-bokserit.
Niall: Minulla Karl Lagerfeldit.
Liam: Minulla on Polot!

Olette niin upeita mutta... Voitteko yrittää olla pelottavia seuraavat 10 sekuntia?

Mikä on söpöin lahja, jonka olette antaneet tyttöystävällenne?
Liam: Mielestäni kukat ovat aina todella söpö lahja tyttöystävälle!

Tiedän teidän olevan hyviä voimistelussa! Voitteko yrittää tehdä jonkun stuntin tässä huoneessa?
Liam: Teimme stuntin, mutta ette voi nähdä sitä!

Ja Ranskan paras perse menee...
Zayn: Lousille!

Ranskan testi! Kuinka monta uutta sanaa osaatte?
(Liikaa sanoja, joita en osaa :D)

Kuinka olla todella provosoiva tässä huoneessa? Minulla on idea... Stripatkaa!

Tämä huone on klubi! Joten opettakaa meille suosikki tanssiaskeleenne?

Oudoin juttu, jonka fani on tehnyt tavatakseen teidät?
Louis: Näyttänyt rinnat.

Hei! Olen Isabelle Pariisista. Voitteko sanoa: "Rakastan sinua, Isabelle"?
Zayn: (?)
Harry: Rakastan sinua, Isabelle Pariisista!
Liam: "Isabelle is in Paris and she's going gorillas!" (Ilmeisesti Liamin oma versio Niggas In Paris -kappaleesta)
Zayn: Rakastan sinua, Isabelle!

Ketä deittailisitte, jos olisitte tyttöjä?
Zayn: Niallia!

Mikä voisi olla paras teaser albumillenne tässä huoneessa?
Louis: Jee! Sanoimme saman jutun!
Harry: Albumimme nimi on Take Me Home
Louis: Joten anna minun.. Viedä sinut kotiin!

Ihan vain huvin vuoksi, voisitteko laulaa Call Me Maybea?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti