sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Truly, Madly, Deeply

Sanat
[Liam]
Am I asleep, am I awake, or somewhere in between?
I can’t believe that you are here and lying next to me
Or did I dream that we were perfectly entwined?
Like branches on a tree, or twigs caught on a vine?

[Niall]
Like all those days and weeks and months I tried to steal a kiss
And all those sleepless nights and daydreams where I pictured this,
I’m just the underdog who finally got the girl
And I am not ashamed to tell it to the world

[Harry & Louis]
Truly, madly, deeply, I am
Foolishly, completely falling
And somehow you kicked all my walls in
So baby, say you’ll always keep me
Truly, madly, crazy, deeply in love with you
In love with you

[Liam]
Should I put coffee and granola on a tray in bed
And wake you up with all the words that I still haven’t said?
And tender touches, just to show you how I feel
Or should I act so cool like it was no big deal?

[Zayn]
Wish I could freeze this moment in a frame and stay like this
I’ll put this day back on replay and keep reliving it
‘Cause here’s the tragic truth if you don’t feel the same
My heart would fall apart if someone said your name

[Harry & Louis]
And truly, madly, deeply, I am
Foolishly, completely falling
And somehow you kicked all my walls in
So baby, say you’ll always keep me
Truly, madly, crazy, deeply in love with you

[Louis]
I hope I’m not a casualty
I hope you won’t get up and leave
May not mean that much to you
But to me it’s everything, everything

[Kaikki]
Truly, madly, deeply, I am
Foolishly, completely falling
And somehow you kicked all my walls in
So baby, say you’ll always keep me
Truly, madly, crazy deeply in love with you
In love with you
In love with you
With you, oh!

Suomennos
[Liam]
Olenko unessa, olenko hereillä vai jossain siltä väliltä?
En voi uskoa, että olet täällä ja makaat vieressäni
Vai uneksinko, että me oomme täydellisesti kietoutuneet?
Kuten oksat puissa tai oksat viiniköynnöksessä?

[Niall]
Kuten kaikki nuo päivät ja viikot ja kuukaudet yritin varastaa suudelmaa
Ja kaikki nuo unettomat yöt ja päiväunet, joissa kuvittelin tämän
Olen vain altavastaaja, joka sai viimein tytön
Ja en ole häpeissäni kertoa sitä maailmalle

[Harry & Louis]
Aidosti, mielettömästi, syvästi
Minä olen tyhmästi, täysin rakastumassa
Ja jotenkin sinä potkit kaikki seinäni alas
Joten kulta sano, että sinä aiot aina pitää minut
Aidosti, mielettömästi, hullusti, syvästi rakastuneena sinuun
Rakastuneena sinuun

[Liam]
Pitäisikö minun pistää kahvia ja mysliä tarjottimelle sängyssä
Ja herättää sinut kaikilla sanoilla, joita en ole vielä sanonut
Ja hellät kosketukset vain osoittaakseni, kuinka tunnen
Vai pitäisikö minun käyttäytyä niin rauhallisesti, niin kuin se ei olisi iso juttu

[Zayn]
Kunpa voisin jäädyttää tämän hetken kehyksiin ja pysyä näin
Laitan tämän päivän takaisin uusintaan, ja elän sitä uudelleen
Koska tässä on traaginen totuus, jos sinä et tunne samoin
Minun sydämeni hajoaisi, jos joku sanoisi nimesi

[Harry & Louis]
Aidosti, mielettömästi, syvästi
Minä olen tyhmästi, täysin rakastumassa
Ja jotenkin sinä potkit kaikki seinäni alas
Joten kulta sano, että sinä aiot aina pitää minut
Aidosti, mielettömästi, hullusti, syvästi rakastuneena sinuun

[Louis]
Minä toivon, etten ole satunnaisuus
Minä toivon, ettet nouse ylös ja lähde
Ei välttämättä merkkaa sinulle niin paljon
Mutta minulle se on kaikki, kaikki

[Kaikki]
Aidosti, mielettömästi, syvästi
Minä olen tyhmästi, täysin rakastumassa
Ja jotenkin sinä potkit kaikki seinäni alas
Joten kulta sano, että sinä aiot aina pitää minut
Aidosti, mielettömästi, hullusti, syvästi rakastuneena sinuun
Rakastuneena sinuun
Rakastuneena sinuun
Sinuun

Kiitos suomennoksesta bon_jalle. :)