lauantai 30. kesäkuuta 2012

Osa 5

Kesäkuu 2013. Kolme kuukautta Liamin erottua Danielle Peazerista, hän alkaa deittailla koulukaveriaan Sophia Smithiä, ja kaksikon ensimmäinen julkinen esiintyminen tapahtuu One Directionin elokuvan This is Us -ennakkonäytöksessä Lontoossa.
Kaiken tämän kaaoksen keskellä sinulla on myös tyttöystävä Sophia elämässäsi, joka varmaan auttaa pitämään yllä tasapainoa?
Hän on mahtava; hän on tosi hyvä sopeutumaan tilanteisiin. Meni hetki ennen kuin hän tottui kaikkeen, mutta nyt hän on jo sopeutunut, ja rakastan häntä paljon. Hän on rehellisin ihminen ja hän kertoo minulle, mitä elämässäni on meneillään. Sitä minä tarvitsen.
Mitä hän kertoo sinulle?
No, minä harkitsin tekisinkö tämän kuvauksen, koska tämä on ensimmäinen kerta, kun teen jotakin omillani. Olin todella iloinen saadessani palkinnon, mutta samaan aikaan se on tosi pelottavaa, koska se on suuri juttu tehdä. Meillä oli pitkä keskustelu, ja hän sanoi, että minun pitäisi ehdottomasti tehdä tämä.
Luultavasti siksi, että hän voi sanoa tapailevansa maailman seksikkäintä miestä.
Haha, ehkä. En tiedä. Hän pitää minut maanpinnalla. Hän autta minut asioiden läpi. Rakastan häntä älyttömästi. Ja tiedätkö mitä? Olen ihaillut häntä siitä asti kun olin koulussa hänen kanssaan.
Olet tuntenut hänet niin pitkään?
Jep, paitsi en käynyt hänen kanssaan ulkona tuolloin. Näin häntä koulussa ja jutustelimme. Pyysin hänen siskoltaan hänen numeroa. Hän oli tosi ujo, eikä hän antanut paljoa merkkejä siitä että piti minusta, joten oletin ettei hän ollut kiinnostunut,  kuten myös, että hän oli aivan liian kuuma minulle. Joten päädyin tapailemaan jotakuta muuta. Sitten yhtenä päivänä hän näki minut kaupungilla tämän toisen tytön kanssa, eikä hän enää puhunut minulle. Mutta mietin häntä aina, ja mitä olisi voinut olla. Kun olin taas sinkku, tapasin hänet kaverini uhlissa. En puhunut hänelle paljoa, koska olin liian peloissani sen jälkeen kun olin sotkenut kaiken,  mutta lopulta päädyimme juttelemaan ja loppu on historiaa. Se todella on yksi noista lapsuusajan ihastus tarinoista. Rakastan hänen silmiään. Ensimmäisen kerran kun katseemme kohtasivat, rakastuin häneen.
Onko Sophia se oikea sitten? Fanit tulevat olemaan hurjina!
Olemme puhuneet naimisiinmenosta, mutta 22 on vähän liian aikaista. Ja Sophian täytyy voida mennä ja tehdä mitä hän haluaa tehdä. En aio estää sitä. En halua, että hän joutuu olemaan yksi niistä kotona pysyttelevistä tyttöystävistä, jotka eivät tee juuti mitään. Hänellä on upeita ideoita ja se on hienoa mitä hän tekee. Hän on kiinnostunut muodista ja järjestänyt hiljattain hyväntekeväisyystapahtuman, joka keräsi 350 000!
Naimisiinmeno on varmaan parempi idea, kun tämä kaikki rauhoittuu...
Sophian täytyy elää omaa elämäänsä. Hän ei voi vain katsoa mitä minä teen ja seurata minua ympäriinsä. Hänen täytyy olla menestynyt omillaan ja tehdä hänen juttujaan. Ja tiedän, että niin hän tekeekin.