lauantai 30. kesäkuuta 2012

Osa 2

Elokuu 2015 Vain viikkoja Zayn Malikin lopetettua bändissä, One Direction ilmoitti, että he ottavat aikaa sooloprojekteille.
No niin Liam, aiotte pitää tauon ensi vuonna. Millaiselta elämä näyttää One Directionin jälkeen?
Tajuan, että nyt on aika aloittaa tutkiminen ja toimien laajentaminen. Tämä ei tule kestämään ikuisesti, ja jossain vaiheessa koittaa se hetki, kun eroamme ja teemme omia juttujamme, mutta se on jotain sellaista mikä tulee jälleen vastaan ja tulemme työskentelemään uudestaan yhdessä. Laulujen kiroittaminen on kaikkein upein juttu minulle, ja todella nautin siitä. Ihminen, joka on inspiroinut minua eniten on Pharrell Williams, kenen kanssa työskentelin jonkin aikaa sitten. Juttelin hänen tuottajansa kanssa hiljattain, ja kysyin häneltä millainen Pharrell oli nuorempana, ja hän kertoi, että silloin kun hän oli minun ikäinen, hän ei osannut painaa nuottia kosketinsoittimista. Ja se on uskomatonta minulle, koska 22 -ikäisenä ajattelin että olisin liian vanha opettelemaan kitaransoittoa. Minä olen luopunut siitä nyt. On olemassa ihmisiä, jotka osaavat soittaa soittimia. Joten  minä vain hyräilen ja laulan sävelmiä - sillä tavoin laulujen kirjoittaminen toimii minulla. Tiedän mikä kuulostaa hyvältä.
Luuletko, että julkaiset musiikkia vai pysyttelet taka-alalla?
Tykkään tehdä remixejä. Minulla on upea tiimi ja olemme saaneet aikaan joitakin hienoja lauluja. Ja jokainen on aina uusi suosikkini, mutta tätä minä haluan tehdä.  Haluan tähdätä tällä alalla kaikkiin suuntiin. Olen kirjoittanut country -kappaleita. Aloitin tekemällä rap-biisejä. Siellä mieleni on.  Monet ihmiset sanovat minulle 'oh, sinä aloitat soolouran', mutta minä en ole ajatellut sillä tavalla. Jos oikea kappale tulee eteen, ja minusta tuntuu, että minun pitäisi laulaa se, niin sitten voin julkaista sen sooloartistina. Muutoin, olen onnellinen kulissien takana. Kun muut pojat aloittavat soolouran, minusta olisi ihanaa kirjoittaa lauluja heille. Haluan tehdä hienoa musiikkia, ota ihmiset haluavat kuunnella.
Ja laskea kaikki se raha jälkikäteen, tietysti.
Haha, niin. Olen todella kiinnostunut sijoituksista ja bisneksestä. Saatan olla todella laiska ihminen, joka vain roikkuu monessa eri jutussa, mutta olen onnistunut haalimaan kivan tiimin ympärilleni, ketkä osaavat hoitaa sijoituksiani. Ja minä natin siitä. Minusta on hauskaa, kun nämä suuret numerot on heitetty minulle, ja minä voin päättää mitä niiden kanssa tehdään.  Katselen kaikkia yläluokkaisia lehtiä jotka kertovat mitä maailmalla on meneillään tänään, joten opin siinä samalla.
Verolaskusi täytyy olla hirmuinen!
Se oli tosi outoa, kun aloitimme. Se on selvä,  että teemme juttuja, joiden ansiosta olemme saaneet paljon rahaa. Kun ensimmäisen kerran sain verot - olin 17 - minun verolaskuni oli tähtitieteellinen. Nähtyään summa kun verot oli otettu - no, 17 -vuotiaana se on vaikeaa sisäistää. Mutta siihen täytyy vain tottua.
Sinun täytyy olla kiinnostunut politiikasta,  ottaen huomioon kuinka paljon rahaa annat pois.
Kyllä, olen todellakin kiinnostunut politiikasta, mutta minun täytyy istuutua ja ajatella sitä. Juttu on vain niin, ettei minulla ole koskaan aikaa äänestää, sillä en ole koskaan kotimaassani.
On olemassa postipalvelu mitä voit käyttää.
Haluan kehitellä sovelluksen, missä voi äänestää, vaikka olisit muualla. Se voisi olla sormenjälitunnistuksella toimiva turvallisuussyistä.  Luulen, jos he haluavat useamman ihmisen osallistuvan, heidän täytyy tehdä se helpommaksi. Mitä tulee äänestämiseen jatkossa kohdaltani, aion tutkia mitä kukin poliitikko kannattaa, ja tehdä päätökseni siihen perustuen.